בלעדי: חדירת המחבלים וחזיר הבר שהציל את המח"ט

    צבי טסלר No Comments on בלעדי: חדירת המחבלים וחזיר הבר שהציל את המח"ט
    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוח צה"ל מיחידה מובחרת סייר בליל נר ראשון של חנוכה לצד מח"ט חטיבה 9, אל"ם לירון אפלמן, בגבול לבנון, חיזקו את הלוחמים שהוצבו בקו העימות ושוחחו על רוח הלחימה וניסי ימי החנוכה בימים ההם בזמן הזה.

    לפתע זוהו דמויות חשודות הנעות בחשיכה מכיוון הגבול. הלוחמים נדרכו והחלו בקריאות לעצור ולהיכנע. בוצע ירי ניטרול ע"פ הכללים, היה נראה שהחשודים נפגעו וע"פ הנהלים החל הכוח לבצע סקירה לניקוי השטח, כאשר המח"ט בעצמו משתתף בסקירה.

    הכוח כבר היה קרוב מאוד למחבלים כאשר לפתע חלף במקום במהירות חזיר בר ששעט הלאה. בחשכת הליל – חשבו המחבלים שזהו לוחם צה"לי ופתחו לעברו באש – שהסגיר את מיקומם לידי הלוחמים שהיו בסמיכות. הם חזרו על הירי כאשר הפעם הם קרובים ומדויקים בהרבה, וחיסלו את שלושת מחבלי החיזבאללה שחדרו משטח לבנון ותיכננו לבצע פיגוע קשה בישראל. היל"ת.

    הלוחמים יחד עם המח"ט התקרבו לגופות המחבלים ונדהמו לגלות את כמויות הנשק שהביאו עימם המחבלים. חזיר הבר הציל איפה את חיי המח"ט והלוחמים אשר אתו, ומנע פיגוע שיכל להיות גדול וכואב מאוד.

    ונס החנוכה טרם הסתיים: תוך כדי פינוי גופות המחבלים נשמעה לפתע נקישת רימון. הלוחמים מיהרו לתפוס מחסה, ובתוך מספר שניות אכן התפוצץ רימון-יד שהיה חבוי בכיס אחד המחבלים. בנס גמור ניצלו כל הלוחמים מלבד אחד שנפצע קלות בכתפו מרסיס. הפצוע פנה לחבר דתי והביע את רצונו לברך את ברכת הגומל, להודות על שרשרת הניסים שאירע להם בימים אלו, בזמן הזה.



    0 תגובות